Известие

Collapse
No announcement yet.

Покупка на вариатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от GammaRay
    На вариатора няма какво да му се износи - освен ако не е развален клапана които го смазва (намира се точно до 1 дюза).С течение на времето, пружината която е под напрежение омеква, и тракането се появява.Пружината от ремонтния комплект и ужасно къса, а и тази тефлонова подложка се износва за 2000-3000 км, тъй като края на пружината е челосан с доста остър ръб!Другото е, че 90% от случайте тази подложка се мачка от шийката на вала и ако се сглоби така от "майстора",който го е срам да си признае, че неможе да го ремонтира или не иска да си плати за нов комплект,резултата е обсолютна нула.Затова на колегата преди мен не му е помогнал ремонта.Аз моята пружина просто я опънах 3 см и се я върнах обратно.
    Ако беше прочел как работи вариатора вероятно този клапан дето го смазва щеше да стане електромагнитен клапан за управление на вариатора който не го смазва а управлява с налягане от маслената магистрала. Освен това проблема освен в омекнала пружина и износена полиамидна шайба може да е износване на шлиците на вала или колелцето (колелцата в зависимост от вида на вариатора) при такова износване няма оправяне купува се нов.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Novachev
      Първоначално публикувано от GammaRay
      На вариатора няма какво да му се износи - освен ако не е развален клапана които го смазва (намира се точно до 1 дюза).С течение на времето, пружината която е под напрежение омеква, и тракането се появява.Пружината от ремонтния комплект и ужасно къса, а и тази тефлонова подложка се износва за 2000-3000 км, тъй като края на пружината е челосан с доста остър ръб!Другото е, че 90% от случайте тази подложка се мачка от шийката на вала и ако се сглоби така от "майстора",който го е срам да си признае, че неможе да го ремонтира или не иска да си плати за нов комплект,резултата е обсолютна нула.Затова на колегата преди мен не му е помогнал ремонта.Аз моята пружина просто я опънах 3 см и се я върнах обратно.
      Ако беше прочел как работи вариатора вероятно този клапан дето го смазва щеше да стане електромагнитен клапан за управление на вариатора който не го смазва а управлява с налягане от маслената магистрала. Освен това проблема освен в омекнала пружина и износена полиамидна шайба може да е износване на шлиците на вала или колелцето (колелцата в зависимост от вида на вариатора) при такова износване няма оправяне купува се нов.
      Слагаш твоята кола аз моята - ако в моя вариатор има полиамидна шайба ти я подарявам, ако не обратно ).Че се управлява от електромеханичния вентил - да, но ако той неработи не се смазва и се получава износване на зъбите.Токава е необходимо да се смени вариатора.В 90% от случайте проблема е в пружината.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от GammaRay
        Първоначално публикувано от Novachev
        Първоначално публикувано от GammaRay
        На вариатора няма какво да му се износи - освен ако не е развален клапана които го смазва (намира се точно до 1 дюза).С течение на времето, пружината която е под напрежение омеква, и тракането се появява.Пружината от ремонтния комплект и ужасно къса, а и тази тефлонова подложка се износва за 2000-3000 км, тъй като края на пружината е челосан с доста остър ръб!Другото е, че 90% от случайте тази подложка се мачка от шийката на вала и ако се сглоби така от "майстора",който го е срам да си признае, че неможе да го ремонтира или не иска да си плати за нов комплект,резултата е обсолютна нула.Затова на колегата преди мен не му е помогнал ремонта.Аз моята пружина просто я опънах 3 см и се я върнах обратно.
        Ако беше прочел как работи вариатора вероятно този клапан дето го смазва щеше да стане електромагнитен клапан за управление на вариатора който не го смазва а управлява с налягане от маслената магистрала. Освен това проблема освен в омекнала пружина и износена полиамидна шайба може да е износване на шлиците на вала или колелцето (колелцата в зависимост от вида на вариатора) при такова износване няма оправяне купува се нов.
        Слагаш твоята кола аз моята - ако в моя вариатор има полиамидна шайба ти я подарявам, ако не обратно ).Че се управлява от електромеханичния вентил - да, но ако той неработи не се смазва и се получава износване на зъбите.Токава е необходимо да се смени вариатора.В 90% от случайте проблема е в пружината.
        Значи преди да се отвори клапана който управлява вариатора не се подава масло така ли значи до кум 3000 оборотан нямаме смазване викаш МОЖЕ а и повредата винаги се дължи на пружина или шайба не съм правил от старите вариатори но ако пружината и шайбата не се ремонтират на време вариатора не подлежи на ремонт.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          walker извини ме за не правилното прочитане на темата.Наистина не сам обарнал внимание в разделението на текста и наистина мерси за снимковият матерял.

          ПС. Не съм с боксер с 146 1.4 тс 16в сам
          Извиняваи още веднъж

          Comment

          Working...
          X